Diplona • Hair Salon

Θεωρώ ότι ο τύπος των μαλλιών μου είναι μία από τις δυσκολότερες περιπτώσεις στην αναζήτηση προϊόντων περιποίησης και αυτό γιατί συνδυάζει δύο τύπους ταυτόχρονα. Έχω πολύ λεπτή τρίχα που στην κορυφή είναι λιπαρή, αλλά στις άκρες ξηρή. Έτσι όταν έπεσαν στα χέρια μου αυτά τα δύο προϊόντα από Diplona που έχουν ως στόχο την ενυδάτωση, δεν ήμουν σίγουρη για το αν θα ταιριάξουν με τα δικά μου μαλλιά.

diplona hair salon
Αυτό το σετ προϊόντων λοιπόν, υπόσχεται να προστατεύει την δομή της τρίχας, εξασφαλίζοντας μια υγιή και ομαλή λάμψη. Περιέχουν AQUAXYLTM και D-Panthenol, τα οποία εξασφαλίζουν την κατακράτηση νερού στην δομή της τρίχας. Επίσης, υπόσχονται να χαρίζουν δυνατά μαλλιά με όγκο, χωρίς ψαλίδα και ανθεκτικά στους δύσκολους εξωτερικούς παράγοντες. Και μάλιστα όλα αυτά από vegan συστατικά. 

diplona hair salon

Παραδέχομαι πως στην αρχή ήμουν αρκετά δύσπιστη, γιατί θεωρούσα πως ένα ενυδατικό σαμπουάν δεν πρόκειται να δώσει όγκο στις ήδη λιπαρές ρίζες μου και πως αντιθέτως θα τους δώσει ένα πολύ χειρότερο αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά, αποφάσισα να τους δώσω μια ευκαιρία και το αποτέλεσμα ήταν απίστευτο. Το σαμπουάν κάνει αρκετό αφρό από το πρώτο κιόλας "χέρι" και αφήνει τα μαλλιά πολύ απαλά και ανάλαφρα αμέσως. Το conditioner το χρησιμοποιώ στις άκρες των μαλλιών μου, όπου υπάρχει μεγάλη ξηρότητα και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένη, καθώς τελευταία ταλαιπωρώ πάρα πολύ τα μαλλιά μου με ψαλίδι για μπούκλες και έχουν ήδη υποστεί βαφές, αλλά παρόλα αυτά όσο χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο conditioner δεν έχω δει καθόλου ψαλίδα. Επίσης, πολύ σημαντικό είναι ότι δεν βαραίνει τα μαλλιά. Εφόσον στεγνώσουν τα μαλλιά μου, φαίνονται πολύ λαμπερά και έχουν πολύ περισσότερο όγκο, απ'ότι είχαν με οποιοδήποτε άλλο σαμπουάν στο παρελθόν. Παρατήρησα ότι έχουν την ίδια φρεσκάδα και την δεύτερη μέρα, ενώ συνήθως την δεύτερη μέρα άρχιζαν ήδη να γίνονται λιπαρά στο παρελθόν. Τέλος, μυρίζουν πανέμορφα και η μυρωδιά μένει για ώρες πάνω στα μαλλιά.

diplona hair salon

Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα της Diplona στο κατάστημα A Beauty, όπως και άλλα προϊόντα σε πολύ οικονομικές τιμές. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν από Diplona;

ΧΟΧΟ,
Angierzz 


*Αυτό το άρθρο είναι sponsored.

Δημοφιλείς αναρτήσεις