Fresh Line • Cleo Hair Wash

Στο σημερινό post θα σου μιλήσω για ένα σαμπουάν που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό και είναι από το σετ της Fresh Line, το Pistachio & Almond. Το συγκεκριμένο σαμπουάν ονομάζεται Cleo.

fresh line cleo hair wash

Το σαμπουάν Cleo λέει πως είναι μια παλιά ελληνική παραδοσιακή συνταγή χωρίς πετροχημικά και σκληρούς αφριστικούς παράγοντες, με θεραπευτικά βότανα και αιθέρια έλαια που διαθέτουν προστατευτική και ενυδατική δράση. Ενδείκνυται για ευαίσθητο τριχωτό και συχνή χρήση. Περιέχει βρώμη, αλόη, λεβάντα, αλθαία, σαμπούκο, σύμφυτο, καλέντουλα, χαμομήλι, αχιλλέα και D-πανθενόλη.

fresh line cleo hair wash

Είδα μεγάλη διαφορά κατά τη χρήση του συγκεκριμένου σαμπουάν στα μαλλιά μου, αλλά και στην επιδερμίδα μου. Αρχικά, μείωσε σε μεγάλο βαθμό την ξηροδερμία μου, καθώς και την λιπαρότητα που δημιουργούνταν από την ξηροδερμία στο κεφάλι μου. Δεν βλέπω πλέον καθόλου ασπράκια στις ρίζες των μαλλιών μου. Συνήθως όταν αλλάζω σαμπουάν, αρχίζω και έχω φαγούρα, αλλά αυτό δεν μου έφερε καθόλου. Επίσης, όσο το χρησιμοποιώ δεν έχω εμφανίσει καθόλου ξηρότητα και ψαλίδα στις άκρες. Αν το χρησιμοποιήσεις πρώτο στο λούσιμο, δεν κάνει ιδιαίτερα πολύ αφρό, αλλά καθαρίζει επαρκώς. Στο δεύτερο χέρι βγάζει πάρα πολύ αφρό. Όταν λούζομαι με το συγκεκριμένο σαμπουάν, νιώθω μετά πολύ καθαρό το κεφάλι μου σε βάθος και αργεί να εμφανίσει λιπαρότητα στις ρίζες. Τέλος, έχει πολύ όμορφο και φρέσκο άρωμα.

Αυτό είναι το σαμπουάν που χρησιμοποιώ τον τελευταίο καιρό και με έχει σώσει πολύ. Εσύ έχεις δοκιμάσει κάποιο σαμπουάν από την Fresh Line;

ΧΟΧΟ,
Angierzz 


*Αυτό το άρθρο δεν είναι sponsored.

Δημοφιλείς αναρτήσεις